tisdag 30 december 2008

Året

Januari
*Annorlunda fest hos mig
*Bowling plus fest hos matte
Februari
*Gbg med Holm
*Bogrens
*Kent & familjen – konsert!
*Younomia! =D
*Gbg med skola
*UKM
*Fest i Gällstad
Mars
*Filmkväll hemma
*Skara, UKM.
*Saras födelsedagsparty i lokalen!
*Fest Götene
April
*Träningsläger Varberg/Mäshult
*UKM Ale
*1 år <3
*Köpte ny bil, Cheva, till familjen.
*Valborg, Igelstorp.
Maj
*Älskling 18 år. plus födelsedagsparty
*Boulognerfest jag och Zazza fixa
*Började köra med Erik
*Krogen 22 maj, Jag, Fredrik och Lidnert!
*Min födelsedagsparty ute
*Klara teorin till B-körkort
*Tatuering
Juni
*Riskutbildning/Halkan
*”Klassfest” boulogner
*Grilla med Sara och fest hos Eric
*Annie studenten
*Silverfallen
*Jobba
*Fick min opel
*WestCoastRiot !!!
*Gbg 3 dagar i rad – Elin, snylta från Metaltown
Juli
*Sluta jobba
*Körkort!
*Hjo – Edin,Matte,Pp,Andreas
*Fester, hos mig 1.
*Liseberg m. Zazza
*Bada & Grilla massor
Augusti
*Förlovade oss <333 080808
*Börja skolan, få Mac-dator!
*Krogen första gången på sommaren!
*Matfestivalen
September
*Björn Rosenström
*Micka 18år
*Fest bowlinghallen i Tibro för Patrik O.!
Oktober
*Fick RochBand
*Fest Mikke 18år
*Fotbollsfest – träningspris
*RockBand-kväll med Sara, Fest!! =D
*Sanni och Chrille förlovade sig
November
*Bada på badhuset med Fredrik och Elin
*Kulturnatt – Mimikry
*Engel,Dead By April, Dark Tranquility
*Bästa krogenrundan!
*Emma fick Elias
December
*Rolig fest hos Patrik O.
*Jul på Liseberg med Sara=D
*Henning sluta som lärare:( ”Skolans pappa” x)
*Världens bästa Jul.
*Nyår hos Sanni!

Inga kommentarer: