söndag 7 december 2008

Dagens händelse

Dagens händelse:
Hahahaha, jag är inte den som skriver snusk! Men jag tittar just nu på Erik&Mackan och de läste ett avsnitt ur Hollywoodtränaren Niklas Söderströms bok, snusk snusk ! Det var rooligt. Fettsugning och grejer ! Och en boll på pungen... aah .. SJUKT program egentligen men rolig humor ändå .
En annan "dagens händelse" var väl att jag kom på en sak om igår...ellr kanske var idag efter 12slaget i natt :D Haha, Patrik slicka och pussa Edin på kinden xD Det var också rooligt:P Och patrik kallar mig antingen "Sambofredrik" eller "jaa...vad du nu kallar henne" (Till min Edin alltså, om vad han kallar mig)

Känner att jag inte förklarar så bra men jaja :P Haft en riktigt bra helg men ingen rolig natt:( Men släppte en del iaf =) <3

Inga kommentarer: