lördag 3 januari 2009

feber

Feber igår! hög feber tror jag. Låg och halvsov HELA dagen och jag hata det. Jag pallar inte ligga still en hel jävla dag i sängen. Men så fick det bli. Helt hemskt. En lördag!? Men idag mår jag helt klart bättre, vad jag vet än. För igår när jag var uppe och gick en sväng och tänkte gå ner och duscha (som inte blev av) blev jag svimfärdig. För det första hade jag inte ätit någonting under dagen, bara druckit lite vatten. Det började susa för öronen och kände bara att jag ville lägga mig ner, så gick upp. I andra trappan började det svartna i huvudet på mig, och var jättenära på att ramla baklänges i trappan. När jag kom upp för trappan ramlade jag in i väggen och det blev helt svart. Men det var tur att jag ramlade in i väggen för stod förtfarande upp på benen och ryckte till och kunde ta några steg till och slänga mig i sängen. Då kändes allt genast bättre men susade som bara in i helvete och det var inget kul alls.URSCH för att vara sjuk. Men sedan blev jag piggare efter 2 timmar sömn och mamma kom med hallon och jordgubbsglass och en citron till mig (A) Mumma! Citronen får bli min frukost i dag! Och hoppas på att jag mår bra när jag kliver upp så att jag kan träffa min älskling :) Känns inte som att jag har någon feber idag i alla fall. Kanske en halv grad eller så? Ska försöka få i mig mer än citron till frukost också så att jag får i mig lite mer än i går :P För i sängen tänker jag då inte ligga hela dagen.

För övrigt har detta lovet varit riktigt roligt! Dock väldigt mycket otur, inte alls som jag tänkt mig. Men aja, kan inte vara allas tur jämt.

PUSS & KRAM

Inga kommentarer: