söndag 21 december 2008

=D

Dagens händelse:
Massa bra dag. Träffade Sara och Emelie och var hos Sara en stund =D Fick 2 julklappar av Sara =D hihi, och Emelie och Sara hade bytt julklappar. OCH JAG VET VAD SARA SKA FÅ ;)
Jag satt vid Saras MSN och skrev till Fredrik, som att jag var Sara, och skrev först "Hej, din fis!" Och Fredrik trodde det var Sara hela tiden:P Sedan ägde vi han! "Sara" (Jag) frågade Fredrik vart han hade gömt "Emelies" julklapp någonstans. Efter en liten stund sa Fredrik vart han hade gömt den. "I den stora lådan under sängen".
...När jag sedan blev hämtad av Fredrik pratade vi lite och han berättade det för mig; "Sara skrev till mig förut och undrade vart jag hade gömt din julklapp"...Och precis innan Fredrik skulle säga vart han hade gömt den(Eftersom att jag frågade också vart han hade gömt den:P) sa jag det själv precis innan; "...i den stora lådan under sängen." SÅ JÄVLA ÄGD BLEV DU !

Film från i fredags:

Inga kommentarer: