onsdag 10 december 2008

Svampbob:P




Igår bakade jag och mor pepperkakor :) Mys mys ! (Fast mest jag som bakade då men ><) Sedan joggade jag till maxi men fick ont i bröstet av kylan, ajaj!
Dagens händelse igår: Mötte Edin där, han köpte nya kallisipper:P Ledtråden var "Det är en filur som gör dig glad." Hahaha tänkte dåligt med en gång xD Men kom inte på det direkt, men när jag kom hem och såg min svampbobtavla och gossedjur kom jag på det:P Jag blir så jävla glad av Svampbob fyrkant :D Så Edin hade köpt sig ett par kallisipper med Svampbob på :D:D:D:D:D haha :D <3

Dagens händelse: Jadu, Dagen har precis börjat. Men jag vaknade iaf upp med tanken "JAaaaa, bara 13 dagar kvar till julafton." Jag som ogillat Julafton i ca. 10 års tid :O Men denna julen ska bli såååå bra :D Det har jag bestämt nu! Men den roligaste känslan var nog ändå att jag vaknade upp ur en dröm, jag åkte i ett långt tåg och folk låg och sov, det gick jävligt snabbt. Det var jag, Edin, Lidnert och Matte. Edin och Matte sov. Så jag och Lidnert fick för oss att gå längst fram i tåget eftersom att vi satt längst bak, Knepigt, men det var fanimej jobbigt att ta sig fram:P Så Lidnert fick hjälpa mig, med en ÖL i handen xD Sedan stannade vi vid fiket och snatta kakor och han köpte en till öl för två 50öringar och några godiskulor xD HAHA, skoj ><


Inga kommentarer: