tisdag 16 december 2008

Dagens händelse: Helt sjukt! Vad världen kan vara liten. Att en långt nerifrån i Landet kan man hitta i Götasalen i Skövde. Visst, att han träffar sina kompisar här uppe i Skövde, men av ren slump, vid rätt tillfälle, bara träffa en sådär. Kalle, "goshi", från Malmö. Vad glad jag blev! Jag bara kolla på honom och tänkte; "hmm...han är väldigt lik kalle, men neeh...det kan inte vara han.."
Sen säger Kalle(som jag inte visste att det var först, bara aning): "Men är det inte Emelie :O"
Shiet, vilken slump . han ska troligtvis börja högskolan i Skövde nästa höst:) Pratade bara lite snabbt med honom. Minnen som dök upp från förra sommaren. Ojojoj, det var skoj!

Imorgon har vi "sovmorgon" till halv 1, funderar på att sova hos Edin:) Ska ändå upp tidigt i morgon för ska till Johnny, se hur det blir med det pappa har jobbat med hos dom. Ska bli kul och se. Yääh.




Jag gör en volt på studsmattan.



Jag och igge =)



Robin :P



Emma, och Robin.



Robin och mattias



I tältet, Kalle längst åt vänster!

Inga kommentarer: