måndag 22 december 2008

yääh


Min, mor och fars julgran denna jul:)


22 dec. dagens händelse:
Inget kul nu inför jul. Hade riktigt ont i halsen, huvudvärk, ont i hela kroppen, extra ont i ryggen, benen, armarna, händerna..Ursch! Lite illamående också. Mest på kvällen då. Inte så farligt under dagen.
Men annars vart det en mysig dag. Vi klädde dagen på eftermiddagen och fikade jag, mor och far. Jag lade fram mor och fars julklappar under granen och dom två jag fick av Sara:)
Ska jag erkänna är jag faktist väldigt nyfiken och väntar på att få öppna dom:P Många andra år har det inte spelat någon roll. Men i år, 18 år...känner jag mig som om jag vore 5 år och är dundernyfiken :P Fast lär ta fleeera timmar att öppna dom, jag är en mes som inte vågar öppna:P Haha. Köpte även blåsvart hårfärg till Fredrik på Willys. Det var väldigt fullt på parkeringen, fanns ytterst få parkeringsplatser. Tog 10 min att komma fram i bilkaoset på parkeringen. Sedan fick jag stå 30 min i kö för att köpa hårfärgen, men det gick rätt snabbt ändå, hade ju en jättegullig bebis framför mig hela tiden :P Hon log jättemycket åt mig, sööött !! ;P Barn är bara för underbara =D

23 dec.
Kanske skriver mer senare ikväll. Men nu på morgonen var det inget kul alls. Vakna flera gånger av konstiga drömmar, vaknade halv 5 och var riktigt varm och skaka och hade skitont i hela kroppen, speciellt ryggen. Kunde sova ytterligare en timma och mådde ännu sämre när jag vakna då. Varm och väärldens huvudvärk. Efter 30 minuter ungefär gick jag upp och tog 2 alvedon och sedan gick jag upp och spelade lite onlinespel för sova längre, det kunde jag inte! Nu sitter jag är på att klockan ska gå, halv 11 kommer Fredrik hit:) Öppna julklappar, några stycken, och fika. Sedan ska vi till Fredriks familj och fortsätta julklappsöppning, och äta god mat antar jag :) Ska bli en mysig dag! Mår i alla fall bättre nu så att:)

Inga kommentarer: