tisdag 2 december 2008

Mobilhelvete

Dagens händelse:
Dock ingen rolig, min mobil gick sönder i morse, displayen funkar inte längre...HELVETE! Säger jag åt det... Happ... ska man klura ut detta då...jippi.

Mått piss hela dagen och känner mig skitkass och allt det där och hatar när folk mår dåligt p.g.a. mig (Edin & Mina föräldrar för de första) Vad ska jag göra:( Hjälp! Orkar inte längre, dras ner mot botten... vad ska jag göra!! Vill ha det som typ förra året, och bli av med mitt lidande...och få bättre självförtroende. Likksom jag vill ju inte att andra ska må dåligt bara för jag mår dåligt! Vill ju visa min positiva sida för alla andra, men tyvärr tycker jag att det är jävligt jobbigt just nu:( ... jaaah....hm.....

Sånt kan det vara vissa perioder

Men ska KÄMPA! Lovar =D

Ångrar lite smått att jag skrev det där :D Jag är ju för fan glad, bara att jag tappar ork just nu! Min älskling var här och pratade lite :) Skönt! Älskar honom! Sååå lycklig med dig! Aldrig vart såhär lycklig, och nu i över ett och ett halvt år! Underbart :D

Inga kommentarer: