fredag 19 december 2008

HAHA



Bra dag! Rolig dag, spännande!

Missade dagens händelse igår men skriver om dagen idag istället:
Dagen har varit bra på många sätt! Först vanlig designlektion. Helt okej, gjorde några julkort också i slutet. Sedan var det dansuppvisning som var jävligt rolig:P Var även sång, bokläsning, julklappsutdelning(Fick en söt burk detta året) och julmat ;D ROOOSTBIIIIFF !!!! :P MUMS. Sa farväl till världens bästa Henning också! :( Faan.. han får inte sluta, inte nu! Fick underbara kramar iaf, han är bäst och jag är absolut inte ensam om att tycka det!
Sedan gick jag och Sanni upp till rese, träffade älskling och Lidnert:) Stan och sen möta Sara =D=D
Vi åkte hem till mig så att Sara fick sina julklappar^^ Sedan åkte vi till Fredrik och busade med Sofie och Anna och pratade med Elin. ;P Skoj! Sedan åkte vi in till stan och fikade kladdkaka på Norma Jeans =D Mums det också! Åkte till Sara innan också och hämtade kortlek som jag låna till Nyår =) Sedan åkte vi massa bil, åkte upp till berget och lekte på isbanan och tittade på utsikten från Billingebacken och åkte till gruvan också, yeehj! Sedan spåra Lidnert och frågade en tjej om det fanns en strippklubb här xD Skoj ! Sedan åkte vi till Lilli, skoj skoj xD Fint rummet blev!! Sedan åkte vi hem till mig och spela rockband och tog roliga kort och filmade lidnert och Fredrik xDxDxD HAHAAHA , lägger upp 2 filmer nedan. Åkte tefat i Billingebacken också, halt som fan och det gick inget bra, nära dödenupplevelse xD 5-10 meter ifrån iaf xD Jag offra mig och kommer få blåmärke på låret och skrapat knä:P Men inte så farligt. Höhö. En helt perfekt dag och jävligt rolig också! Fler sånna dagar åt folket tack :P:P:P:P:P


Inga kommentarer: