onsdag 17 december 2008

Dagens händelse

Dagens händelse:
Jaa.. ingen direkt händelse så får bli allmänt om dagen. Hade "sovmorgon" till halv 1 idag. Kändes skönt. Sov dock inte längre än 10 i 7. Följde med far och hjälpte han lite med att spika lister så får mellan 100 och 300 kr sedan, får väl se vad det blir, hjälpte ju inte till så värst mycket. Men de har i alla fall en fågel där, som blev arg på mig xD Jag tände lampan men det fick jag inte:P
Sedan förberedde jag min redovisning i NKB, sedan uppdrag att köpa 2 julklappar åt mamma på Clas Ohlson. Sedan blev det att gå ner till skolan och ha samhällskunskap och sedan redovisningen som gick rätt bra, synd att jag inte kunde gett liiite mer, vet inte vad som saknades men fick i alla fall VG plus så är stolt. Hon tyckte om mitt riktigt bra. Roligt att avsluta så bra :)
Nu kom jag precis hem från stan, mötte 2 gamla klasskompisar och Sarah, lidnerts brud^^ Var med far och köpte julklapp åt mamma och farmor. Just det, farmor var hemma här också. Förvånande, hon brukar ju aldrig vara här annars av att bara komma hit!? Fick i alla fall hennes (eller ja, farmor och farfars) julbock som jag kommer ihåg när dem hade framme den på julafton när farfar levde. Tog lite bilder på den:


Inga kommentarer: