lördag 6 december 2008

Bowling och Julmys m.m !


Dagens händelse Fredag: ööhm.... typ... att.... ööh ! Kommer faktist inte ihåg något speciellt:O Kanske...:O Neeh.. kommer faktist inte på något speciellt.



Dagens händelse:
Det var nog att vi sjöng, jag, Sara, Edin, Henke, Matte, Patrik mfl hemma hos Patrik Olsson så klart! Jävlar vad skoj xD hahaha :P Sjöng tills vi blev hesa men det är gött det :)


Jag och Sara åt en baugette på American Pizza innan bowlingen :D Mumsigt vare =D och mys så klart (A) Sedan var det bowling med Matte och Edin och det var faktist väldigt kul :D Sedan åkte vi till Patrik med massa folkisar. SkojSkoj, MYCKET skoj för att vart nykter =D Men hade ju min stjärna Sara med mig <3333333
Tidigare på dagen var vi hos Anne-Charlotte där vi fick god mat, spelade Rock Band, byggde lite hus av knäckebröd och sånt också var det brödbak! Julmys (A) En helt jävla underbar dag och jag vill inte att dagen ska ta slut, en gång till kanske? INNAN den där dörren stängs bakom mig? Hmm... skulle vara mycket roligt :D

Inga kommentarer: