måndag 1 december 2008

"Dagens händelse"


Just det ja! Igår beslöt jag mig för att skriva "Dagens händelse" fram till jul:P

Igår var dagens händelse följande:
Edin skulle backa ner sin bil framför min i garagenedfarten. Inga problem! När vi gick ut märkte vi att hans dragkrok var 5 mm. från min bil! Hahahahaha, vad jag garva, absolut dagens händelse igår! :P

Dagens händelse kommer i kväll för denna dagen har ju knappt börjat :D För övrigt så var jag, mina två kusiner Michelle & Isabelle och mamma på bio igår. Vi såg på Madagaskar 2! Den var rolig:P Sedan körde jag och älskling hem dem till Mariestad. Hihi. Busungar där xD

Dagens händelse:
Ljusparty - vilket underligt party! En som hade visning hemma hos en om levande ljus... "blablabla".. tur att vi kom en halvtimme försent, även om det inte var med flit! Fick i alla fall god mat. Men seriöst? 15 pers som sitter och lyssnar på en som pratar om olika dofter på ljus och hur länge ljusen brinner och hur man ska sköta om dem för att de ska hålla sig fina och sånt. Yes ! haha :D

Inga kommentarer: