lördag 13 december 2008

Liseberg =)


Dagens händelser:
Idag var jag och Sara på Jul på Liseberg:D MYSMYSMYS <33333
Roliga händelser, skumma också! Först gick vi bara runt centrum, vi skulle hitta till Engelska Tapetmagasinet och av ren slump hamna vi där också tillslut på V.Hamng.18 , först hitta vi östra och södra Hamng. x) Skojskoj!
Sedan hittade vi livs levande djur mitt i stan:O En Åsna och en Dromedar:O:O:O Skoj! :O Fast jag tycker nästan det är lite djurplågeri.. att låta de stackars djuren få vara bland massor av folk. Yähyäh, har man vart in närheten av en dromedar också då;D och en åsna^^ Sedan var det massa mys på Liseberg. Sedan av ren slump träffa jag min kusin Anna också och hennes pojkvän Jimmie =) Trevligt =D Astuff effektfull biogrejs på det stora museet i GBG, riktigt snyggt gjort! Och på ett ställe till i stan. Nice! En helt underbart bra dag med Sara hun <3

Inga kommentarer: