tisdag 25 november 2008

Grattis Emma&Simon, till Elias!



Trött! Mycket trött. Skulle kunna sova till 7, men vaknade 20 i 5.. Trött på det här...
Igår var det i alla fall mysdag! Åkte till BB och hälsade på Emma, Simon och lilla Elias som föddes 24/11-08!
Man blir alltid lika förvånad att de är så små när de är nyfödda. Emma&Simon fick present till Elias från mig och mamma också. Två stycken sparkdräkter med stjärnor på, till Emmas lilla stjärna;) Hon sa att hon hoppades på att komma hem idag i alla fall. Trevligt trevligt!
Sedan åkte jag med mamma till Mariestad för hon skulle röntga sina knän. Det tog 10 minuter..värt. Sedan åkte vi och handla lite mat också, mums mums.
Fick min balklänning igår också:D:D Den var tuffare än vad jag trodde och helt rätt färg! Se den får ni göra när balen är eller efteråt :D Moahhahaa:P Men det blir nog bra. Kanske får sy in den något, får se i vår sedan. Nöjd i alla fall, skönt det. Jahapp, så har man studiedag imorgon också (torsdag...) Så ovärt! Va fan, kan skolan ens inte ge oss långhelg? Så värt att vara ledig torsdag, skola på fredag och sedan helg... Blir så sur!
Aja, får väl tänka positivt! Skönt att vara ledig på den dagen som är roligast i skolan !!!!!!!! :@ Jävligt positivt menar jag... Jaja. Ska i alla fall sova hos min Älskling :) Min sötnöt!!

Nej, nu ska jag nog ut och köra bil lite innan jag drar mig till skolan:) Orkar inte vänta längre, tihi!

PUSS&KRAMPÅER

Inga kommentarer: