söndag 16 november 2008

Underbar helg





































Konserter hela helgen lång. Jag blev lycklig, riktigt glad, när jag fick reda på att Mimikry skulle spela!
Mimikry spelade på öppet hus i fredags!
Grymt bra, men inte så mycket folk i publiken men antar att det var för att vi fick reda på det så sent att dom skulle spela.
Men till livemusik får jag ut mina känslor tillsammans med musiken och efteråt känns det helt underbart och lättande.
Två konserter i rad!
Konsert igår med Engel, Dead By April & Dark Tranquility!
>Underbart<
Gick med Edin,Hampus och typ MJ och Ulle också:) Trevligt trevligt!!
Fråga mig inte hur, men jag lyckas ta mig fan jämt hamna längst fram:P
Och det var inget bra denna gången för jag har sjukt ont i kroppen.
Ryggen ännu mer, nacken, armarna, benen och massvis med blåmärken på knäna.
Ysch! Men är man med i leken så får man leken tåla :D Sjukt jobbigt bara =/
Happ, skola imorrn..igen...medan kavelbro är lediga i två dagar! Västerhöjd med?
Orättvist
Orättvist
Orättvist
Orättvist
..........
Jag känner en sådan jääävla orättvisa!
..........
Avundsjuk är jag med så det skriker om det!!!!!!!
Jag vill också kunna vara stolt, ha en l y c k l i g familj och allt det där.. men jag känner inget sådant.
Det jag är mest stolt över det är mina vänner och min släkt <3 ANnars är jag inte stolt över något direkt. Bara glad.
Men aja, det betyder det med.
Men grymt avundsjuk....
Suck.

Inga kommentarer: