söndag 23 november 2008

Vatra/Ryggen

Vatra igår! Helt underbar kväll med dans,sång,skratt,många vänner, new castle, "förfest" hemma, fototävling, kramar, älskling, ledsen, superglad osv... Helt perfekt i tort sett! Och ingen rör min Edin! Han är endast min.
Ja, kvällen igår var bra på många sätt. Men att ligga vaken 5 timmar och bara tänka gör mig galen och ont i ryggen, jaa.... får snart spader. Går snart ner på bott. Vill i alla fall få ett enkelt litet svar från röntgen jag gjorde för typ.. 3 veckor sedan? Skulle ta en vecka sa dem=/ Sjukvården är helt jävla värdelös idag! Tänker på stackars Sara också som har sitt knä=/ <3 Man blir så jävla förbannad rent ut sagt. Vänta...vänta är vad man får göra. 4 jävla år! Testat det mesta men inget hjälper. Jag vill verkligen inte ha det såhär längre...:( Jag orkar inte helt enkelt. Det jag saknar mest är att få sova ordentligt, det är nog jobbigast, och att mitt humör försämras. Vill ju vara lika glad som "förr". Nästa som är jobbigt med ryggen är att jag inte kan gråta när jag känner att jag behöver längre, det är jättejobbigt. Tårarna är slut känns det som. Till exempel så vill jag gråta nu, på det jag tänkte under de där 5 timmarna och för lidandet av ryggen, men det kommer inga tårar fast att jag känner att de sitter där bakom en mörk fasad. Vill inte prata om detta i alla fall, men lyssna/läs gärna det jag skriver, det betyder enormt. Vill inte vara ego heller, men har fått dåligt självförtroende också:( Men nu när jag färgade håret och hittade en passande frisyr som jag tyckte om gjorde att jag för en gångs skull kände mig fin. Helt otroligt! :) Klankar ner väldigt mycket på mig själv också:( Speciellt med kroppen, FAST jag vet att jag är skitsmal och ska gå upp minst 10 kg. Jag vet! Men det går inte in i mitt huvud på samma sätt som det går ut. Jag skulle kunna skriva i evigheter men här avslutar jag med en mening till innan jag går och lägger mig:
Kompisarna betyder guld och jag älskar edin oavsett vad!

Inga kommentarer: