tisdag 4 november 2008

Dawn & jag pratade minnen

Idag har varit en bra dag. Grått ute men ändå en lugn dag. Jag och Dawn satt och prata gamla minnen. Minnen med andra är så bra och skönt att prata om. Vi prata om många från vår klass på Helenaskolan, många roliga minnen man har därifrån! En helt underbar klass man hade där, nu vet jag inte riktigt vad vi går i för klass, klagar inte på någon person men tycker inte att vi har någon sammanhållning. Men i alla fall så pratade jag och Dawn om hur alla ha förändrats och ungefär hur alla var med mera. Då insåg jag hur mycket jag saknar alla från Helenaskolan :( Jag kommer ihåg den dagen som vi slutade, jag lipa nästan ihjäl mig! Fast jag både skratta och grät sedan. Men när alla lärare radade upp sig för att tacka och säga farväl och krama dem, och krama alla kompisarna. Vad tråkigt det är att man måste skiljas åt. Tyvärr blir det ju så och man måste tänka på andra saker, men bilder och minnen är ju det bästa man kan ha egentligen! Eftersom att man inte alltid kan känna alla hela livet ut. Bilder är jättebra! Man minns mycket lättare då. Åååh vad jag saknar massa folk! Både från förr och från nu som jag inte har träffat på ett tag! Tänker på alla ska ni veta! Nu ska jag åka och hämta Edin som har mönstrat idag, han fick tyvärr ingen utbildning men han var glad ändå sa han.
Puss & Kram

Inga kommentarer: