torsdag 20 november 2008

Kass

















Jag känner mig så kass. Så jävla kass. Jag vill må som jag gjorde förut. Alltid glad. Nu, nu är jag inte glad jämt, sover väldigt dåligt på nätterna, drömmer konstigt. Jag vill må bra. Jag tänker alltid positivt :D Det är jag glad över. Jag är glad och lycklig. Kramar betyder massor!!!!! Men, allmänt deprimerad kan jag vara. Har så sjukt ont i ryggen som förstör - väntar på svar - vill inte ha det såhär längre :( Utropstäcken. Ryggen gör att andra saker och känslor kommer upp i huvudet, farfar, tidigare tider, tyskland, helenaskolan, släktproblem, dåligt självförtroende...och massa mer. Ja, och det är skönt att skriva av sig.

Annars leker livet som det ska =D


Men bara för att jag och Sara ska leva jävel på lördag =D hihi ;) Och jenny, edin, lidnert, petter, hampus, petti, mfl kanske :D

Inga kommentarer: