torsdag 29 januari 2009

Yäh !

Allt känns bra. I stort sett allt. Allt går framåt till bättre tider. Ryggen, äntligen på G till magnetröntgen som jag väntat på i några år. Skönt! Hoppas det visar något också. Humöret stiger mer uppåt för varje dag, jättebra! Projektarbetet går framåt, börjar hända saker nu. Var på Zazzas skola igår och tro det eller ej, men den timman jag var där gav mig lite inspiration eftersom att jag också ska jobba mycket med naturmaterial. Känns skönt! Hoppas på att jag blir klar typ en månad innan(A) För då har jag gott om tid att göra allt i ordning. Nice! Allt går superduperbra med Fredrik nu<3 Tack vare att mitt humör börjar bli bättre och bättre! Känns nog att våren snart börjar komma om ett antal veckor (A) Nej, men det har vart så grått nu ett bra tag och det är ju heller inget kul. Lite ljusare för varje dag. Fotbollen går finemang! Cup i morgon i Tidaholm. Kötta kötta!!! Jättekul att Hanna, Fogel och dom har börjat med oss!

Jag säger ju det, Lovar att 2009 kommer bli ett kanonår:P

Inga kommentarer: