tisdag 17 februari 2009

Spännande

Förra veckan sket det sig i Lidlköping. Stod där och väntade på en viss Malmström.. jag och Fredrik stod där i 40 minuter. Orkade inte stå längre, gick till jysk och köpte present till allahjärtansdag åt mor och far. Var riktigt förbannad. VARFÖR kom han inte för? Kul att hela onsdags dagen försvann pga. att han inte kom så att jag inte fick något gjort. Tack!
Men bara för att jag tittade igenom på internet om fototapet igen så bestämde jag mig för att göra en mer "tavla" av ett egetgjort mönster istället så att jag iaf kan fotografera ordentligt sedan. Kommer nog gå bra. Så nu är det lite spännande. Lina får hjälpa mig med beställningen. Tror att jag kommer bli riktigt nöjd då! Känns som jag gör något då iaf och att jag börjar närma mig mitt slutresultat. Projektarbetet blev inte som tänkt men aja. Det kommer nog sluta bra iaf. Kan man hoppas.

Inga kommentarer: